Yleistä Kaffa Kotiin –palvelusta

Kaffa Kotiin -palvelun tarjoaa Kaffa Roastery Oy, y-tunnus 1757976-8. Myymme Kaffa Kotiin -palvelua täysi-ikäisille yksityishenkilöille Suomeen.

Palvelun tilauksen yhteydessä asiakkaan tulee rekisteröityä Kaffa Kotiin –palvelun verkkosivustolle ja luoda henkilökohtainen käyttäjätili. Asiakas on vastuussa siitä, että antaa oikeat henkilö- ja yhteystietonsa. Asiakas on velvollinen pitämään antamansa henkilö- ja yhteystiedot ajantasaisina. Kaffa Roastery ei vastaa väärien tai vanhentuneiden yhteystietojen takia aiheutuneista vahingoista tai kustannuksista. Asiakkaan kirjautumistiedot ovat henkilökohtaisia, eikä kolmas osapuoli saa käyttää niitä.

Sopimus syntyy asiakkaan ja Kaffa Roasteryn välille, kun asiakas hyväksyy lopullisen tilauksen Kaffa Kotiin –palvelun verkkosivuilla. 

Toimitus

Palvelu on voimassa toistaiseksi, ellei sitä ole tehty määräajaksi ja käsittää säännöllisesti asiakkaan ilmoittamaan osoitteeseen lähetettävän kahvitoimituksen.

Asiakas saa ensimmäisen kahvitoimituksen mahdollisimman pian, kuitenkin viimeistään 9 arkipäivän kuluessa tilauksen tekemisestä. Käsittelemme ja valmistamme tilaukset aina kerran viikossa, jotta asiakas saa kahvinsa mahdollisimman tuoreena. Tämän jälkeen kahvitoimitus saapuu säännöllisesti, asiakkaan tilauksessaan määrittämän tilausjakson mukaisesti.

Jos osoite on esimerkiksi tavoittamaton, tai postiluukku on normaalia pienempi, asiakkaan on noudettava kahvilähetys lähimmästä Postin toimipisteestä. Mahdolliset toimitusaika-arviot ovat vain arvioita, eikä Kaffa Roastery vastaa lähetysten viivästymisestä.

Asiakas voi muuttaa palvelua halutessaan. Muutokset astuvat voimaan seuraavan lähetyksen kohdalla, mikäli seuraava lähetystä ei ole vielä otettu tuotantoon. Mikäli seuraava lähetys on ehditty ottaa tuotantoon tai lähettää, astuvat muutokset voiman sitä seuraavan lähetyksen kohdalla. Muutokset voi tehdä suoraan omalla asiakastilillään Kaffa Kotiin -palvelun verkkosivuilla tai Kaffa Roasteryn asiakaspalveluun sähköpostitse tai puhelimitse:

info@kaffaroastery.fi

+358 (0)10 422 6700

Vaihto, palautus ja reklamaatiot

Kaffa Kotiin -palvelun sisältämät tuotteet ovat elintarvikkeita eikä niillä ole palautus- tai vaihto-oikeutta (ks. kuluttajansuojalain 6 luvun 16 §).

Vialliset tuotteet korvataan toimittamalla vastaava tuote tilalle.

Mikäli tuote on kadonnut kuljetuksen aikana, vioittunut tai asiakkaalle on toimitettu väärä tuote, tulee asiakkaan ilmoittaa virheestä välittömästi osoitteeseen:

 info@kaffaroastery.fi

tai postitse:

Kaffa Roastery Oy
Pursimiehenkatu 29A
00150 Helsinki

Ilmoitus virheellisestä toimituksesta tai viallisesta tuotteesta on tehtävä 14 päivän sisällä tuotteen vastaanottamisesta. Jos paketti on vioittunut kuljetuksessa, on tuotteesta tehtävä välittömästi reklamaatio Postille. 

Hinnasto

Tilauksen hinta määräytyy asiakkaan valitseman kahvin tilausmäärän perusteella. Toimitusmaksu lukeutuu hintaan. Hinnat sisältävät arvonlisäveron, ellei toisin ole mainittu. Voimassa olevat hinnat on esitetty Kaffa Kotiin –palvelun verkkosivuilla.

Maksaminen

Palvelun ainoa maksutapa on toistuva korttimaksu. Maksukorteiksi käyvät credit-kortit. Asiakas antaa Kaffa Roasterylle oikeuden veloittaa automaattisesti tilauksesta johtuvat maksut. Asiakas suostuu allekirjoittamaan maksujen suorittamisen kannalta tarvittavat asiakirjat ja pitämään Kaffa Kotiin -palvelun maksua varten tarvittavat varat saatavilla valitun maksutavan kautta jokaisena eräpäivänä.

Asiakkaan korttitiedot tallentuvat ulkopuoliseen Stripe-maksupalveluun.

Lähetykset veloitetaan automaattisesti asiakastilin mukaisten korttitietojen perusteella. Ensimmäisen lähetys veloitetaan ostohetkellä. Tämän jälkeen veloitus tapahtuu asiakkaan valitseman tilaustyypin mukaisesti.

Viivästyneestä maksusta Kaffa Roasteryllä on oikeus periä korkolain mukaista viivästyskorkoa sekä kohtuullinen maksukehotusmaksu. Erääntynyt maksu keskeyttää Kaffa Kotiin -tilauksen ja seuraavaa toimitusta ei lähetetä ennen maksun suorittamista.

Tietosuoja

Asiakas merkitään Kaffa Roasteryn asiakasrekisteriin, jossa olevia tietoja käytetään asiakassuhteen ylläpitoon ja hoitoon. Kaffa Roastery Oy käsittelee kaikki asiakastiedot täysin luottamuksellisesti. Verkkopalvelussa voidaan käyttää evästeitä.

Sopimuksen päättyminen

Asiakas tai Kaffa Roastery voi irtisanoa Kaffa Kotiin -palvelun milloin tahansa ilman irtisanomisaikaa noudattamalla muutoin mitä näissä ehdoissa on sovittu. Palvelun voi irtisanoa oman asiakastilin kautta Kaffa Kotiin -palvelun verkkosivuilla tai kirjallisella ilmoituksella Kaffa Roasteryn asiakaspalveluun:

info@kaffaroastery.fi

Asiakkaan irtisanoessa Kaffa Kotiin -palvelun hänelle toimitetaan vielä jo veloitettu kahvilähetys. Veloitettuja maksuja ei palauteta.

Muut ehdot

Kaffa Roastery pidättää oikeuden muuttaa näitä sopimusehtoja yksipuolisella päätöksellä. Päätöksestä lähetetään kuitenkin aina kirjallinen ilmoitus asiakkaalle. Muutokset astuvat voimaan seitsemän vuorokauden kuluessa kirjallisen ilmoituksen lähettämisestä. Ilmoitus lähetetään asiakkaan antamaan sähköpostiosoitteeseen.

Close Menu